Startovní informace

START

Start Mozkovaru 2011 proběhne v Technické ulici v Praze na prostranství před vchodem č. 1 do Národní technické knihovny. Mapka je přiložena. Start je zhruba 5 minut pěšky od stanice metra A Dejvická.

V 8:30 – 8:55 bude na startu probíhat prezence týmů, při níž po vás budeme chtít také zaplatit startovné 100 Kč za tým. Po stručném zopakování pravidel by měla v 9:00 odstartovat hra. V případě zpoždění (doufáme, že žádné nebude) volejte 725 56 36 36 – Vláďa.

CÍL

Potřebujete-li plánovat cestu domů, můžete počítat s tím, že cíl hry bude na místě se spojením MHD (do půl hodiny od centra Prahy). Hra končí v 17:00 a kolem 17:30 by se mělo konat vyhlášení vítězů. Předpokládáme však, že nejrychlejší týmy mohou dorazit do cíle už po 14h (v cíli bude k dispozici občerstvení a hry).

Nutné vybavení:

  • pravítko,
  • nůžky a lepící páska,
  • psací potřeby a papíry, podložka na psaní,
  • jídlo a pití na 8 hodin (může se hodit i termoska s čajem),
  • vhodné oblečení (může být dost zima, může i pršet), karimatka či něco podobného na sezení,
  • 100 Kč jako startovné za celý tým (pořídíme za něj občerstvení do cíle),
  • nabitý kontaktní mobilní telefon (abychom Vám mohli zavolat, až se někde ztratíte, a vy mohli volat nám, kdyby nastal nějaký závažný problém),
  • rodiči podepsané potrvzení, že smíte hrát – pro hráče do 15 let povinně (bez něj vás nenecháme hrát), ale budeme za něj rádi i u hráčů ve věku 15-18 let. Formulář najdete na webu hry – http://mozkovar.vzdusne.cz/potvrzeni.rtf .

Co se může hodit, ale není nezbytné:

  • průhledná fólie (např. tzv. euroobal),
  • jakýkoliv plán Prahy s rejstříkem ulic (mapu herního území od nás dostanete, rejstřík může urychlit hledání v mapě),
  • buzola,
  • přezůvky nebo tlusté ponožky (během hry se dostanete do budovy, kde je potřeba se zout – tak aby Vám nebyla zima na nohy),
  • deštník (pod pláštěnku papír s šifrou neschováte).

Počítejte s tím, že od nás na startu dostanete:

  • mapu herního území, ve které je vše, co potřebujete ke zdárnému postupu,
  • tahák se základními šifrovacími pomůckami (morseovka, převod čísel na písmena apod.) – kromě nich už k vyřešení budete potřebovat jen nápady, logické uvažování, trpělivost atd.,
  • pár rad a tipů, jak postupovat při luštění.


Tyto informace ještě všem zaregistrovaným týmům připomeneme e-mailem zhruba týden před hrou.